woensdag 27 mei 2009

smoking dude


5 opmerkingen:

jangojim zei

nu ik het zo zonder rood zie is het misschien nog knapper. Maar ik kan me het rood natuurlijk moeilijker inbeelden :). Heel iconisch en sterk beeld. neat stuff, K-dude

KNT zei

jango, trouwe commentator, wat zou ik zonder u moeten doen? de andere bezoekers zouden jouw voorbeeld moeten volgen.
come on people,comment!

Nu ja, straks beginnen ze alles af te kraken...slik
ofwel heb ik misschien geen bezoekers :(

Either way, we blijven gewoon voortdoen!

jangojim zei

zonder mij ? blijven tekenen verdekke :) - tis fun om mekaars tekenwereld te volgen en natuurlijk een artistieke noodzaak om elkaar te steunen en tips te geven he, daar ben ik altijd al voorstander van geweest, omdak zelf lang getwijfeld heb of ik wel zou voortdoen. no doubt about that now

ge kunt nen teller op uw blog zette, kunde zien hoeveel volk erop komt ;). blijven gaan en mensen uitnodigen

ja, enthousiasme, da hebbe we graag zie, yeehaa

Jasmien zei

en ik ben alvast uw grootste fan!

Julian zei

@Jasmien : dat zal KNT graag horen. Hij is nl. beginnen te tekenen "voor de groupies". Striptekenaars zijn de nieuwe rocksterren.