donderdag 28 mei 2009

book cover

On Amazon you can buy a great book called ' Gene Expressions Studies Using Affymetrix Microarrays' (released by Chapman & Hall/CRC Mathematical & Computational Biology).

Congratulations to Willem and Hinrich! It was a long journey but you finally made it!

So if you're interested in gene expressions or affymetrix microarrays, you definitely should buy this book.
Another nice thing about this book: the coverdesign is done by me! ;)
You can see the design on Amazon and on the flyer of the book.

4 opmerkingen:

jangojim zei

Heavy stuff, gene expression microthingies, wow. Congrats, dude. KNT goes 3D. Lettertype ben ik ni zo'n fan van. Afbeelding is nice, maar ik vind je traditioneel werk veel beter. Voor het genre boek en doelpubliek werkt het dan weer wel, en da's niet onbelangrijk. Bovendien maak je deze cover voor een ECHT boek, een wetenschappelijk, dus nuttig, werk EN sta je op Amazon, dus hey, wie ben ik ? :D

KNT zei

wederom bedankt voor de commentaar jango!
Het is inderdaad heel anders dan mijn ander werk maar die stijl zou zeker niet passen bij dergelijke wetenschappelijke boeken. Maar als je de covers van andere boeken over hetzelfde onderwerp bekijkt, is deze toch één van de hipste ;) Ik vond het vooral zalig dat die uitgeverij amper iets heeft veranderd aan mijn voorstel.

Lien B zei

kenneth! how the hell zijt ge daarbij geraakt?

Lien B zei

Aaaah ik zie het al :)