vrijdag 25 september 2009

the fisher


4 opmerkingen:

jangojim zei

Holy Fishy Shit, Kenneth, dees is een van de beste dingen die ge al gemaakt hebt. ok ok, ge zit wel in mijn favoriete markt, die van oud bruin papier-dingskes :p, maar het is echt wel een affe tekening. Goei, dynamisch beeld en prachtig kleurwerk ( de afzonderlijke lijnen inkleuren is ne goeien touch die k ook al lang wil probere ( donkerder rood voor de vis zijn lijnen bv ), het brushy schaduwwerk dat anders heel digitaal lijkt komt hier keigoe over (vermoedelijk door die oudpapier-layer ), goe gedoseerd ook da het enkel da beeld int midden is zoals een oud Japans kunstwerk ( wat ook de bedoeling is vermoedelijk ) en zalig subtiel detailke dat ge uw handteking ook op z'n aziatisch hebt gedaan. way to go, K-Master. oja, en merci om langs te kome op de Lambermont, volgende keer gij erbij he !

KNT zei

:D WOW JANGO! Wa ne comment!
Bedankt voor uw uitgebreide analyse van mijn tekening. Dat schaduwwerk was inderdaad een risico maar door die oudpapier layer erbij werkte het wel.
Volgend jaar zeker lambermont, ik heb nu wel een goeie voorraad tekeningen die kan gebruiken, nu nog enkel afdrukken. Ik zal ook eens beginnen aan portfolio.

BTW: Anneke haar ontwerpjes zagen er trouwens heel goed uit. Mijn vriendin had achteraf spijt dat ze niets van haar had gekocht.

jangojim zei

graag gedaan zenne, beter dan ne nutteloze LOL-comment he :)

keigoe da ge volgende keer meedoet, man !

Anneke had inderdaad goeie stuff he :). er waren effectief nog mensen die na lange tijd toch terugkwamen. ze eeft nog ontwerpjes over denk ik, ik laat het haar zeker weten. ge vindt haar email op haar blog die ge via mijn blog kunt vinden bij jangolinks ( annet ).

KVN zei

Dat is inderdaad het beste dat ik tot nu toe heb gezien. Damn! Echt cool! Nice one! Nog zo'n dinges!!