vrijdag 20 maart 2009

Webkrant De Garde

Mijn huisgenoot Wouter Rombouts studeert momenteel een master in de journalistiek op Erasmus hogeschool. Hij is samen met nog klasgenoten bezig aan een project: een elektronisch magazine online brengen. Het resultaat is een webkrantje genaamd De Garde. Momenteel online maar binnenkort ook gedrukt als echte krant.

EN.....wat is een krant zonder cartoons? Inderdaad nog altijd een krant maar een saaie krant. Ik heb dus voor De Garde een aantal cartoons gemaakt. Hieronder 1 ervan. De andere 2 kan je hier en daar zien.



Trouwens volgende week staat Wouter in de Knack met een ongelooflijk interessant artikel over de Dode Zee welke bijna echt dood is...

(OK, Wouter, das genoeg reclame, das dan 2 duvels. Plus die 2 andere duvels die je vorige week van mij hebt gestolen! )

3 opmerkingen:

jangojim zei

goe, cartoons, jeej ! leuk man, zeker meer posten, kga me der terug ook is wa mee bezig houden.
goei inkleuring ook, alleen ben ik ni fan van da verloopke van wit naar zwart in de tekstkader. kzou da gewoon volledig wit maken.
goei expressie op de kermiskramer zijn gezicht. en gaaaan, Kenneth !

KNT zei

Merci voor uw mening, jangojim!
Je hebt volkomen gelijk met dat verloopke.
Ik vond de overgang van wit naar donkergrijs wat te abrupt. Een zwart streep ertussen had beter geweest.
We blijven gaan !!!

Reinout zei

Om die van Afrika heb ik goed moeten lachen. Tja, met nehers lacht men beter ;). Bij de andere kon er slechts een glimlach af.

Keep up the good work. Ik blijf het hier volgen.

reinout