dinsdag 11 november 2008

toelatingsopdracht sint lucas

De opdracht voor de toelatingsopdracht was een abstract begrip illustreren zonder woorden of tekst. Ik heb voor 'inspiratie' gekozen en dit getoond aan de hand van bewerkte foto's. Het fotoverhaal gaat over de verschillende aspecten om inspiratie te krijgen: boeken of films, een muze, gebeurtenissen in je leven, omgeving,...
Onderstaande foto's tonen het stukje dat ik inspiratie zoek door in verschillende omgevingen te zijn. Ik neem telkens uit elke omgeving iets mee maar helpen deze om inspiratie te krijgen?...
In totaal zijn het 30-tal foto's, iets te veel om ze allemaal hier te posten. Ben je toch geïnteresseerd in het volledige verhaal (hoe ik dan uiteindelijk toch inspiratie krijg), contacteer me gerust dan stuur ik de powerpoint ofzo.

Geen opmerkingen: